Jaarlijks verlengen inschrijving

11-01-2016

Ieder jaar ontvangen woningzoekenden per post het verzoek om in (inschrijf)gegevens te controleren en om aan te geven of zij hun inschrijving willen verlengen. Zo houden wij onze administratie up-to-date met uw correcte gegevens. Aan het verlengen van een inschrijving zijn géén kosten verbonden.

Ingeschreven als woningzoekende?

Als u op 1 januari 2016 één jaar of langer ingeschreven stond bij ons, ontvangt u rond 19 januari een brief met antwoordformulier. Op dit formulier geeft u aan of u uw inschrijving wilt verlengen en of er wijzigingen zijn in uw gegevens.
Zorgt u er voor dat u dit formulier voor 1 februari naar ons terugstuurt? Ook als u uitgeschreven wenst te worden, stellen we uw reactie op prijs.

Korter dan een jaar ingeschreven?

Als u op 1 januari 2016 korter dan één jaar ingeschreven stond, ontvangt u deze brief dit jaar nog niet. Uw inschrijving blijft gewoon doorlopen. Zijn uw gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld omdat u verhuisd bent? Klik dan hier om uw wijzigingen door te geven. Vergeet u niet om uw inschrijfnummer te vermelden bij uw bericht?

Terug