Huurdersonderzoek / KWH: telefonische enquete
01-03-2023
Zoals veel huurders al weten wordt de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend getoetst en gemonitord. U kunt als huurder of vertrekkend huurder gebeld worden of mail of een sms hierover krijgen.
Telefoongesprek
Tijdens het telefoongesprek worden er vragen gesteld over bijvoorbeeld onze algemene dienstverlening, hoe het opleveren van een woning is gegaan, of dat een gemelde reparatie naar tevredenheid is verholpen, enz. KWH verzamelt al deze gegevens voor ons zodat wij weten wat we kunnen doen om onze dienstverlening op peil te houden of te verbeteren. Uw medewerking stellen wij dan ook erg op prijs!Beltijden
Voor het huurdersonderzoek wordt uitsluitend gebeld:- op werkdagen 17.30-21.00 uur
- op zaterdag 10.00-15.00 uur
Let op!
Tijdens deze telefoongespreken wordt er nooit naar uw persoonlijke gegevens, contactgegevens of financiële gegevens gevraagd. Krijgt u een telefoontje dat u niet vertrouwt? Verbreek dan de verbinding!