U kunt gebeld worden door KWH
Het is voor ons belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat volgens u beter kan. Daarom voeren we onderzoek uit waarbij we uw mening vragen. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert dit onderzoek uit.
E-mail of telefoon?
Voor dit onderzoek kunt u via e-mail een vragenlijst ontvangen van KWH. Of u wordt gebeld door KWH om een vragenlijst telefonisch te beantwoorden. Wij hebben afgesproken met KWH dat zij u niet bellen na 20.30 uur. Ook noemt de telefonist(e) zijn of haar naam en geven ze aan dat ze van KWH zijn en bellen namens Wonen Vierlingsbeek. Hierbij vermelden ze ook de reden van hun telefoontje; bijvoorbeeld omdat u onlangs een reparatieverzoek heeft gedaan of omdat u pas verhuisd bent.
U kunt dan laten weten hoe tevreden u bent over onder andere:
- het afhandelen van een reparatie;
- het contact dat u met ons heeft;
- hoe wij omgaan met klachten.
Uit het onderzoek komen cijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Blijkt uit de cijfers dat veel huurders vinden dat wij het goed doen, dan krijgen wij het keurmerk KWH-Huurlabel. Meer hierover leest u op de website van KWH.
Bent u niet tevreden?
Werken met het KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij u helpen en onze dienstverlening verder verbeteren.
