Onderhoud en reparaties
Onderhoud of reparatie doorgeven van maandag t/m vrijdag (vrijdagmiddag gesloten)
U kunt uw verzoek voor onderhoud of een reparatie aan uw woning, op twee manieren aan ons doorgeven:- Bel (0478) 632 296: tussen 8.30 en 12.00 uur wordt uw reparatieverzoek direct aangenomen door één van onze medewerkers. Belt u ’s middags? Dan kunt u uitsluitend spoedeisende klachten doorgeven via onze storingslijn. Hiervan hoort u het nummer via onze telefoonbeantwoorder;
- Digitaal via het online onderhouds-/ reparatieformulier;
- Meld via de WocoAPP.
Dringende storing buiten openingstijden?
Normaliter zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur. Heeft u een dringende storing aan uw woning en zijn wij telefonisch niet bereikbaar? Als u ons belt dan hoort u via de telefoonbeantwoorder op welk telefoonnummer u onze storingsdienst kunt bereiken. Het telefoonnummer dat u dan hoort is uitsluitend bedoeld voor spoedklachten die niet kunnen wachten tot ons kantoor weer telefonisch bereikbaar is.Storing aan uw centrale verwarming
Voor een storing aan uw centrale verwarming kunt u rechtstreeks contact opnemen met Installatiebedrijf Evers, telefoon (0478) 631 502. Bij dringende storingen zijn zij ook buiten kantooruren bereikbaar. In alle andere gevallen neemt u contact op met Wonen Vierlingsbeek.Glasschade
Glasschades zijn voor rekening van uzelf, tenzij u deelneemt aan ons glasfonds voor € 0,85 per maand. U bent dan verzekerd voor glasschades op voorwaarde dat u die meldt bij Schildersbedrijf Creemers, telefoon (0478) 632 044.Bij dringende schade zijn zij ook buiten kantooruren bereikbaar. Schakelt u een ander bedrijf in om de schade te herstellen? Dan kunt u géén aanspraak maken op het glasfonds van Wonen Vierlingsbeek. Opzettelijke schade door de huurder kan verhaald worden.